Listopad 25 2017 06:34:42
Zespół Szkół nr 20
O szkole
Historia
Dyrekcja
Sekretariat
Bilbioteka
Świetlica
Stołówka
Pomoc medyczna
Pedagog/Psycholog
Nauczyciele
Pracownicy administracji
Klasy
Samorząd Szkolny
Sport
Historia Strony
Harcerstwo
Dokumenty szkoły
Statut szkoły
WSO w ZS-20
Regulaminy
Program wychowawczy
Program profilaktyczny
Organizacja wycieczek
Dla ucznia
PROJEKT ZIT
Plan dzwonków
Podręczniki 2017/2018
Zajęcia dodatkowe
Projekt edukacyjny
Konkursy przedmiotowe
Konkursy
Prawo Szkolne
Telefon zaufania
Egzamin gimnazjalny
Kalendarz roku szkolnego
Nabór SP-20
Propozycja obwodów SP
Rekrutacja 2017/2018
Wnioski
Nabór do GIM 2016
Uchwała rekrutacja
Harmonogram rekrutacji
Wniosek rekrutacji-załącznik 1
Formularz rekrutacji-załącznik 2
Wstępna deklaracja wyboru klasy
Oświadczenie dot. religii
Oświadczenie dot. zajęć artystycznych

Dla uczniów klas III gim

E-nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Adresy szkół i placówek ponadgimnazjalnych
Wyszukiwarka szkół ponadgimnazjalnych województwa lubuskiego
Rodzice
Dokumenty szkoły
Rada Rodziców
Wpłaty na Radę Rodziców
Warunki ubezpieczenia
Licznik
--->>> <<<---
Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości

Projekt:

„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”,
realizowany w ramach:
Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekt realizowany jest w terminie
od 10 marca 2013r. do 31 sierpnia 2014r.

Regulamin uczestnictwa w projekcie "Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości"

Prawa uczestnika

Harmonogram zajęć w GIM 20

Harmonogram szczegółowy zajęć z doradztwa zawodowego w GIM 20

Kadra nauczycielska prowadząca zajęcia w ramach projektu w GIM 20

Grupy projektowe w GIM 20

Grupy doradztwa zawodowego w GIM 20

_______________________________________________


10 marca 2014r.
"KOMPLEKSOWE UMIEJĘTNOŚCI - GWARANTEM PRZYSZŁOŚCI"
Drodzy Uczniowie Gimnazjum!

Wydział Edukacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. uprzejmie informuje, iż w roku szkolnym 2013/2014 organizowane będą dodatkowe (nieodpłatne) zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne w ramach projektu
"Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości".
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem najnowocześniejszego sprzętu i oprogramowania - zestawu interaktywnego. Zakupione zostaną również pomoce dydaktyczne, podręczniki, ćwiczenia, programy komputerowe, materiały piśmiennicze. W ramach projektu realizowane będą:
  • zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, fizyki, chemii, biologii, geografii, języka polskiego, historii,
  • doradztwo edukacyjno-zawodowe,
  • zajęcia z nauki języków obcych - z języka angielskiego oraz z języka niemieckiego, które umożliwią uczestnikom projektu zakończenie kursu językowego egzaminem TELC, który według Europejskiego Systemu Kształcenia Językowego Rady Europy, jest uznawany na całym świecie,
  • trening umiejętności osobistych - program treningu obejmuje 5 modułów tematycznych:
    -Doradztwo psychologiczne,
    -Komunikacja,
    -Stres,
    -Autoprezentacja,
    -Techniki uczenia się.

    Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest wypełnienie kwestionariusza rekrutacyjnego i złożenie w sekretariacie szkoły lub u wyznaczonej osoby w nieprzekraczalnym terminie do 10 marca 2014r. (w przypadku uczniów niepełnoletnich kwestionariusz podpisuje również rodzic lub opiekun prawny). Kwestionariusz rekrutacyjny można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej Wydziału Edukacji www.edu.gorzow.plw zakładce: Projekty unijne.
    Do zobaczenia na zajęciach!!!


    _______________________________________________


    13 marca 2014r.
    Dziś rozpoczęły się pierwsze zajęcia... wszystkie rozpoczynać się będą od napisania przez uczniów biorących udział w projekcie diagnoz wstępnych. Z zapałem zabraliśmy się do pracy...



    _______________________________________________


    15 marca 2014r.
    Zostały przygotowane tablice informacyjne, które zostały wywieszone z ważnymi materiałami dotyczącymi projektu:
    1. TABLICA - została umieszczona w wejściu szkoły przy portierni tak, aby wszyscy uczniowie, rodzice i wszyscy zainteresowani mogli zapoznać się z ważnymi informacjami,
    2. TABLICA - znajduje się przy pokoju nauczycielskim



    _______________________________________________


    27 marca 2014r.
    Pierwsze paczki nadeszły...
    Dziś w godzinach popołudniowych kurier dostarczył 5 dużych paczek z pierwszymi podręcznikami dla uczniów. Teraz nasz koordynator pani Kamila Frątczak sprawdzi co przyszło i ile..., a potem przekaże nowiutkie książki w użytkowanie uczniów, aby mogli poszerzać swoją wiedzę na zajęciach.
    I czekamy na dalsze dostawy...a zajęcia trwają!




    _______________________________________________


    marzec 2014r.
    Podręczniki trafiły już do grup projektowych... i zajęcia ruszyły "wielką parą"...nowiutkie, pachnące nowością aż chce się do nich zaglądać, dlatego też uczniowie szybciej chłoną przekazywaną wiedzę...



    _______________________________________________


    kwiecień 2014r.
    ...i zajęcia ruszyły "wielką parą"...nowiutkie, pachnące nowością aż chce się do nich zaglądać, dlatego też uczniowie szybciej chłoną przekazywaną wiedzę...



    _______________________________________________


    kwiecień 2014r.
    ...i przyszedł czas na pomoce..., teraz tylko trzeba rozpakować paczki, okleić logogryfem i możemy już korzystać i bawić się w eksperymenty na zajęciach...


    ...artykuły piśmiennicze też już nadeszły...



    _______________________________________________


    kwiecień 2014r.
    Zajęcia z matematyki grupa 1
    Zajęcia prowadzone;04 kwietnia 2014r.
    Prowadząca zajęcia mgr Teresa Ostropolska-Kurcek



    _______________________________________________


    kwiecień 2014r.
    Język obcy
    Język angielski grupa nr 2

    Data: 08.04.2014r.
    Temat: Praca, nauka i technika – utrwalamy słownictwo – 1 h
    Gadżety przyszłości – nasze projekty – 1 h

    Przebieg zajęć: Uczniowie poznali nowe słownictwo oraz wyrażenia związane z nauką, techniką, nowymi technologiami czy zawodami. Wykonywali szereg zadań takich jak uzupełnianie luk czy dopasowywanie. Wykonywali również zadania związane ze zrozumienie czytanego tekstu, określali prawdę i fałsz oraz pracując w parach uzupełniali dialogi i wykonywali zadania związane ze słowotwórstwem. Zadania te były wykonywane w Repetytorium Gimnazjalnym autorstwa Anity Lewickiej i Anny Kowalskiej. W trakcie drugiej godziny zajęć grupa 5 osobowa , podzielona na dwa zespoły miała za zadanie zaprojektować i opisać gadżet przyszłości, używając słownictwa i zwrotów poznanych na lekcji wcześniejszej. Efektem pracy uczniów było zaprojektowanie i opisanie w języku angielskim szklanki, w której dzięki specjalnej wkładce napój zawsze ma taką samą ilość CO2 . Innym pomysłem był aparat 3D dzięki któremu można wykonywać trójwymiarowe fotografie oraz je drukować.
    nauczyciel prowadzący zajęcia z grupą językową
    mgr Agnieszka Szatkowska




    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii grupa 2 i 3
    W ramach zajęć pani Bożena Smolik zorganizowała wycieczkę i uczniowie w składzie:
    z grupy 2:
  • Bartosz Bazela z klasy 203g
  • Mateusz Bryłka z klasy 203g
  • Aleksandra Cytryna z klasy 203g
  • Marta Makarenko z klasy 203g
  • Kacper Mazurek z klasy 203g
  • Dawid Patykowski z klasy 203g
  • Arkadiusz Roborecki z klasy 203g
  • Sandra Wanowska z klasy 203g
    z grupy 3:
  • Emilia Bogdan z klasy 102g
  • Patryk llosvai z klasy 103g
  • Nikola Jędrzejewska z klasy 103g
  • Kacper Kąpielski z klasy 103g
  • Wiktoria Nowak z klasy 103gg
  • Wiktoria Piwowarska z klasy 101g
  • Natalia Skałacka z klasy 102g
  • Marta Zielińska z klasy 103g
    uczestniczyli w wycieczcie do Przelewic koło Pyrzyc, udali się do Ogrodu Dendrologicznego, który powstał jako prywatna kolekcja miłośnika drzew i krzewów, który wierzył, że ludzie są na Ziemi po to, żeby kierować przyrodą, nadawać sens jej istnieniu. Człowiek ten przekształcił istniejący park przypałacowy według własnych pragnień, ale zachował wiele elementów przypominających poprzednich gospodarzy. Wszyscy kolejni opiekunowie Ogrodu również starali się zgodnie z własną wiedzą i umiejętnościami wzbogacić ten zakątek zachowując efekty pracy poprzedników.
    Nasi uczniowie ćwiczyli rozpoznawanie roślin w terenie, a było co..., zbierali materiały do prezentacji w postaci notatek i zdjęć.



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z fizyki grupa 1
    Prowadząca zajęcia mgr Barbara Bednarska-Nestor
    1. Demonstracja zjawiska rozszerzalności cieplnej ciał stałych i cieczy przy użyciu zestawu pierścień-kulka, dylatoskopu oraz kolbki z rurką.
    2. Wyznaczanie gęstości substancji z których wykonane są ciała stałe o kształcie regularnym i nieregularnymi oraz gęstości cieczy



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z biologii w grupie 1
    Prowadząca: mgr Marta Marcinkowska
    Temat zajęć: Zasady mikroskopowania i obserwacje mikroskopowe.
    Cel:
  • przypomnienie zasad prawidłowego mikroskopowania
  • samodzielne obserwacje mikroskopowe preparatów trwałych oraz wykonanie preparatu świeżego ze skórki liścia spichrzowego cebuli i komórek drożdży
  • samodzielne wykonanie rysunku mikroskopowego oraz obliczenie powiększenia obrazu.



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z historii grupa 3
    Zajęcia odbyły się w poniedziałek 12 maja 2014r.
    Prowadzący Piotr Ernst
    Dział programowy: przełom oświeceniowy w Polsce i na świecie
    Temat zajęć: Powstanie USA
    Cele:
  • poznanie przyczyn i skutków wojny o niepodległość USA
  • poznanie zagadnień: władza ustawodawcza, wykonawcza, konstytucja amerykańska
  • próba oceny przez uczniów roli konstytucji USA
  • poznanie biografii: Jerzego Waszyngtona, Beniamina Franklina, Tadeusza Kościuszki, Kazimierza Pułaskiego
  • zapamiętanie dat: 4 VII 1776; 1787
    Środki dydaktyczne:
  • Plansze interaktywne 2.0.Gimnazjum, CD-ROM, licencja 1-stanowiskowa- program komputerowy
  • Kompendium gimnazjalisty Historia Wiedza o społeczeństwie
  • Teksty źródłowe
    Przebieg:
    Obejrzenie przez uczniów prezentacji multimedialnej na temat rewolucji amerykańskiej
    Uzupełnienie wiedzy uczniów z Kompendium gimnazjalisty na temat rewolucji w USA
    Wypełnienie kart pracy
    Odczytanie kart pracy
    Podsumowanie
    Jakie było znaczenie konstytucji USA?
    Czy była pierwszą na świecie[ zwrócenie uwagi, że pierwsza na świecie –konstytucja korsykańska została uchwalona w 1755r. [wspomnienie o postaci Filippo Antonio Pasquale di Paoli- bohater Korsyki]
    Jakie było znaczenie powstanie USA?

    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z fizyki grupa 1
    Prowadząca zajęcia mgr Barbara Bednarska-Nestor
    Uczestnicy zajęć mieli okazję sprawdzić, że ciśnienie atmosferyczne naprawdę istnieje. Przy pomocy półkul magdeburskich przekonali się w prosty i efektowny sposób, jak dużą wartość ma parcie powietrza atmosferycznego – złożone półkule po wypompowaniu powietrza trudno rozdzielić.
    Używając pojemnika próżniowego z pompką uczniowie obserwowali co dzieje się z balonikiem umieszczonym w pojemniku po wypompowaniu z niego powietrza.

    <


    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z fizyki grupa 2 i 3
    Uczniowie po przypomnieniu podstawowych zagadnień dotyczących ruchu drgającego i falowego demonstrowali, przy użyciu odpowiednich sprężyn powstawanie i rozchodzenie się fali poprzecznej i podłużnej.
    Kamerton z przesuwanym obciążnikiem na jednym z ramion, posłużył do sprawdzenia jak zmiana częstotliwości drgań wpływa na wysokość dźwięku.
    Używając pojemnika próżniowego z pompką uczestnicy zajęć mogli się przekonać, że dźwięk rozchodzi się tylko w ośrodku materialnym.



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z fizyki grupa 3
    Koło Maxwella pozwoliło uczniom obserwować przemianę energii potencjalnej grawitacji w energię kinetyczną ruchu postępowego i obrotowego.



    _______________________________________________


    maj 2014r.

    Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii grupa 2
    Prowadząca Bożena Smolik grupa 2: 
  • Bartosz Bazela z klasy 203g 
  • Mateusz Bryłka z klasy 203g 
  • Aleksandra Cytryna z klasy 203g 
  • Marta Makarenko z klasy 203g 
  • Kacper Mazurek z klasy 203g 
  • Dawid Patykowski z klasy 203g 
  • Arkadiusz Roborecki z klasy 203g 
  • Sandra Wanowska z klasy 203g
    Tematy czwartkowego spotkania: Zasady mikroskopowania. Obserwacje mikroskopowe.

    Po uroczystym otwarciu i rozpakowaniu otrzymanego sprzętu przypomnieliśmy sobie budowę mikroskopu i zasady mikroskopowania. Pracowaliśmy parami, obserwowaliśmy trwałe preparaty mikroskopowe. To zadanie bardzo nam odpowiadało. Na następnych zajęciach będziemy kontynuowali obserwacje samodzielnie wykonanych preparatów.



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Grupa: Język niemiecki klasa 103 grupa 3

    Lekcja przeprowadzona w dniu 22.05.2014 roku

    Temat: Wprowadzenie nazw przyborów szkolnych. Zastosowanie rodzajnika określonego i nieokreślonego.

    Cele ogólne lekcji:
    1. Wprowadzenie nazw przyborów szkolnych.
    2. Sposoby zastosowania rodzajnika określonego i nieokreślonego
    3. Ćwiczenie rozumienia ze słuchu.
    4. Ćwiczenie czytania ze zrozumieniem.

    Cele operacyjne:
    1. Uczeń zna nazwy przyborów szkolnych z rodzajnikiem określonym.
    2. Uczeń potrafi rozpoznać nazwy przyborów szkolnych w tekście czytanym.
    3. Uczeń potrafi rozpoznać nazwy przyborów szkolnych w tekście słuchanym
    4. Uczeń zna zasady stosowania rodzajnika określonego i nieokreślonego w języku niemieckim..
    Pomoce dydaktyczne:
  • podręcznik
  • repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
  • tablica
  • magnetofon
  • przybory szkolne uczniów
    Przebieg lekcji: W dniu dzisiejszym uczniowie poznali słownictwo w języku niemieckim związane z przyborami szkolnymi. Wykorzystaliśmy do tego tekst z podręcznika z przedstawionymi przyborami szkolnymi i podpisanymi także w języku niemieckim. Słuchając tekstu uczniowie pracowali w parach uzupełniając rodzajniki określone. Podczas kolejnego odtwarzania tekstu słuchanego uczniowie ćwiczyli wymowę powtarzając nazwy za lektorem. Kolejne zadanie miało ułatwić zapamiętanie poszczególnych rodzajników i do tego służyło zadanie polegające na grupowaniu przyborów według rodzajników- każda grupa przygotowywała jeden rodzaj (męski, żeński i nijaki).Uczniowie dedukując sami rozpoznawali po końcówkach nazw przyborów, kiedy występuje jaki rodzaj, co miało im ułatwić ich zapamiętywanie wraz z rodzajnikami. Kolejny etap polegał na objaśnieniu uczniom jakie są zasady stosowania rodzajnika określonego i nieokreślonego z wykorzystaniem tablicy. Dla utrwalenia każdy z uczniów przygotował przykładowe dwa zdania zgodnie ze wzorem. Na koniec lekcji jako utrwalenie poznanego słownictwa uczniowie pokazywali przybory szkolne, a pozostali nazywali je w języku niemieckim.
    Prowadząca: mgr Małgorzata Pietrzak




    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z geografii
    Prowadząca zajęcia mgr Alicja Majewicz



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    ...czas na nową tablicę w holu głównym...



    ...a tak ogłaszamy zakwalifikowanych uczetników na formy wyjazdowe...każdy jest ciekawy...



    _______________________________________________


    maj 2014r.
    Zajęcia z chemii
    ...czarują, mieszają, wybuchają...



    _______________________________________________


    czerwiec 2014r.
    ...szykujemy się do wielkiej uroczystości zakończenia projektu ...
    ...do wyjazdów letnich i zakończenia projektu...
    ...już mamy ustalone listy zakwalifikowanych. Jedni się cieszą inni smucą, jeszcze inni oczekują, że może się cos wydarzy i uda się pojechać... Wszystkie wyjazdy cieszą się ogromnym zainteresowaniem:
  • 1. Wycieczka naukowa do Torunia i Warszawy
    Program wycieczki
    Pierwszy dzień: przejazd na trasie Gorzów Wlkp. – Toruń, zajęcia w Planetarium, Geodium, Orbitarium – pokazy astronomiczne, przejazd na trasie Toruń – Warszawa, zakwaterowanie i nocleg,
    Drugi dzień: przejazd do Centrum Nauki „Kopernik” w Warszawie, zajęcia w 4 laboratoriach: biologii, chemii, fizyki i robotyki w Centrum Nauki „Kopernik” w Warszawie (każdy uczestnik wycieczki naukowej bierze udział w przynajmniej 2 laboratoriach), przejazd do miejsca noclegu,
    Trzeci dzień: wykwaterowanie i przejazd do Muzeum Techniki w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie na zajęcia w laboratorium fizycznym, przejazd na trasie Warszawa – Gorzów Wlkp.
    Organizator obozu zapewnia:
    - kadrę o odpowiednich kwalifikacjach, sprawującą opiekę nad uczestnikami wycieczki,
    - transport uczestników wycieczki na miejsce i z powrotem,
    - ubezpieczenie uczestników wycieczki,
    - zakwaterowanie w pokojach 1, 2, 3, 4-osobowych z łazienką,
    - wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
    - bilety wstępu (indywidualne i grupowe).
  • 2 i 3 Trening umiejętności osobistych
    Miejsce: Centrum Zdrowia i Relaksu VERANO w Ślesinie oraz Kadet-OK. w miejscowości Długie.
    Program treningu w trakcie 5-dniowego obozu obejmuje 25 godzin zajęć, w następującym zakresie: doradztwo psychologiczne, komunikacja, stres, autoprezentacja, techniki uczenia się.
    Organizator obozu zapewnia:
    - kadrę o odpowiednich kwalifikacjach realizującą Trening umiejętności osobistych,
    - kadrę o odpowiednich kwalifikacjach, sprawującą opiekę nad uczestnikami obozu,
    - materiały szkoleniowe,
    - transport uczestników obozu na miejsce i z powrotem,
    - ubezpieczenie uczestników obozu od momentu wyjazdu do momentu powrotu,
    - zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 1, 2, 3, 4-osobowych z łazienką,
    - wyżywienie uczestników obozu: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja),
    - program rekreacyjno-sportowy w czasie wolnym od zajęć.

    ...niektórzy się już pakują...

    Spotkanie uczniów objętych listami wyjazdowymi (z listy rezerwowej też...) odbędzie się 09 czerwca 2014r. w gabinecie 8c na I długiej przerwie koordynatora projektu pani Kamili Frątczak OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA


    Spotkanie z rodzicami uczniów objętych listami wyjazdowymi (z listy rezerwowej też...) odbędzie się 16 czerwca 2014r. w gabinecie 8c (godzina zostanie podana po konsultacji z dyrekcją szkoły) ZAPRASZAM RODZICÓW koordynator projektu pani Kamili Frątczak


    _______________________________________________


    Dziś (tj. 06 czerwca 2014r.) w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej uroczyście podsumowano projekt dofinansowany ze środków unijnych:
  • „Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości”-koordynator w Gimnzajum nr 20 mgr Kamila Frątczak (nauczyciel informatyki) Na ręce koordynatorów i Dyrektora Szkoły mgr Jerzego Koziury, Prezydent Miasta Tadeusz Jędrzejczak i w-ce Prezydent Alina Nowak oraz naczelnik Wydziału Edukacji Adam Kozłowski złożyli podziękowania za pomoc oraz zaangażowanie w realizację projektów w latach 2012-2014, dziękując za poświęcony czas i wysiłek na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych gorzowskich szkół. Swoją obecnością uroczystość zaszczycili również Przewodnicząca Komisji Oświaty i Wychowania-Halina Kunicka i Grażyna Wojciechowska-radną klubu Nadzieja dla Gorzowa. Uroczystość uświetnili swoimi występami uczniowie szkół podstawowych. Nas reprezentowały uczennice z klasy 105sp pod kierunkiem mgr Elżbiety Matusiak. Projekt nosił nazwę „Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości” i był realizowany w 13 gorzowskich gimnazjach od września 2012 roku. Zakończy się w sierpniu 2014. W tym czasie odbyło się 11416 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych. W tym: 3258 z matematyki, 2008 z fizyki, 1848 z chemii, 968 z biologii, 948 z geografii, 1728 z języka polskiego, 508 z historii i 150 zajęć interdyscyplinarnych. Łączna liczba specjalistycznych zajęć w zakresie edukacji ratowniczej: 750 godzin, łączna liczba warsztatów w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego: 863 godziny, łączna liczba zajęć z języków obcych: 3256 godzin, łączna liczba uczniów uczestniczących w zajęciach w zakresie przedsiębiorczości i ICT realizowanych w formie 3-dniowych obozów zimowych: 240 osób, łączna liczba uczniów uczestniczących w Treningu umiejętności osobistych realizowanych w formie 5-dniowych obozów letnich: 260 osób, łączna liczba uczniów uczestniczących w wycieczkach naukowych do planetarium w Toruniu oraz Centrum Nauki Kopernik i Muzeum Techniki w Warszawie: 240 osób, łączna liczba uczniów objętych wsparciem: 1668. Wartość projektu to prawie 2 mln zł.
  • Renta Pliżga - kierownik projektu
  • Weronika Płachta- asystent kierownika projektu
  • Joanna Pisaek - specjalista ds. obsługi finansowej i rozliczenia projektu
  • Małgorzata Pruszkowska - specjalista ds. monitoringu, ewaluacji i promocji
  • Agnieszka Jabłonowska-Duda- specjalista ds. zamówień publicznych
    Wydział Edukacji Oprac. Wojciech Urban"
    Żródło tekstu: http://www.gorzow.pl/przystan/archiwum-aktualnosci/48-miasto/21333-podsumowalismy-projekty-edukacyjne

  • Elektroniczny Dziennik
    BIP
    XXX-LECIE SZKOŁY
    OBCHODY
    MEDIA O NAS
    FOTOGALERIA
    Przyjaciele Szkoły


































    Projekty Unijne/Edukacyjne
    ZOBACZ co robimy...









    Certyfikaty














    Logowanie
    Nazwa użytkownika

    Hasło



    Nie możesz się zalogować?
    Poproś o nowe hasło
    Wygenerowano w sekund: 0.01 1,096,365 Unikalnych wizyt